
Logo na billboardzie - na co zwrócić uwagę?
Logo na billboardzie – na co zwrócić uwagę? Produkcja reklam to proces, podczas którego rodzą się wyjątkowe, ekskluzywne produkty. Na początku produkcji dużą wagę przywiązuje się do designu. Podczas którego następuje intensywna komunikacja między klientem a scenografem w celu pełnego dopracowania istniejącej wizji i dostosowania reklamy do wszelkich wymagań. W tym artykule bardziej szczegółowo omówimy etapy projektowania oraz wymagania, jakie musi spełniać billboard.
Logo na billboardzie. Co wziąć pod uwagę?
W produkcji reklamowej ważne jest zachowanie proporcji nazwy marki i logo.
Ważne jest, aby zwracać uwagę na proporcje billboardu. Projektując szyld musisz określić, jak proporcjonalnie wielkość nazwy marki i logo powinna wyglądać na Twoim szyldach reklamowych. Ważne jest, aby ludzie proporcjonalnie pamiętali zarówno samo logo, jak i nazwę Twojej firmy i kojarzyli je w przyszłości. Upewnij się również, że projekt i logo nie przysłaniają samej nazwy firmy. Jeśli na początku ustalisz proporcje, użytkownicy później skojarzą Twoje logo z Twoim imieniem i nie będziesz musiał używać obu razem. Świetnym przykładem jest marka Nike, jeśli przyjrzysz się bliżej tej dojrzałej zmianie logo, początkowo nazwa Nike została przedstawiona z logo ze znacznikiem wyboru. Teraz wszędzie widzimy tylko samo logo, a gdy je widzimy, nie ma pytań o to, czyja to marka.
Efektywny rozmiar, kolor i czcionka produktów promocyjnych
Kolorystyka Twojego billboardu powinna być dobrana w taki sposób, aby był odpowiedni kontrast pomiędzy samym billboardem, logo i środowiskiem, w którym reklama zostanie zamontowana. W ten sposób odpowiednio dobrana kombinacja kolorystyczna estetycznie „ozdobi” sam budynek, na którym zostanie zamontowany szyld reklamowy. Kolor powinien odzwierciedlać nazwę Twojej marki. Ciekawe, że kolory często wywołują w ludziach odpowiednie emocje, na przykład żółty symbolizuje radość, energię, dobry nastrój, niebieski – spokój, harmonię, zaufanie, więc przed wyborem kolorów logo zastanów się również nad tym aspektem – jakie emocje chcesz wywołać w swoich użytkownikach. Bez odpowiedniego rozmiaru i czcionki banera nie uzyskamy pożądanego rezultatu.
Prawda jest taka, że Twój znak reklamowy musi być łatwo zauważalny, czcionka musi być prosta i czytelna. Niezależnie od tego, czy masz minimalistyczny projekt logo, czy w inny sposób chcesz użyć cieńszych liter, rozważ grubość użytych liter. Cienkie litery nie są tak widoczne z jezdni. Zastanów się również, jak dobrze użytkownicy zauważą znak reklamowy, jeśli litery Twojego napisu będą zbyt cienkie. Szukaj liter o odpowiedniej grubości, aby osoby znajdujące się w pobliżu mogły wyraźnie odczytać Twój znak reklamowy. W oparciu o nasze doświadczenie zalecamy skonsultowanie się w tej sprawie ze specjalistami ds. produkcji reklam, którzy mogą udzielić dokładnych informacji w Twoim przypadku. I oczywiście, w zależności od tego, jak daleko chcesz dotrzeć do grupy docelowej, rozmiar Twojego znaku będzie zależeć.
Materiały wykorzystywane w produkcji reklamowej
Wybór odpowiedniego materiału do produkcji reklam to kolejny ważny aspekt, o którym nie należy zapominać. Wybierz wysokiej jakości, trwałe materiały, które wytrzymają trudne warunki pogodowe i nie zużyją się z czasem. Oczywiście na dłuższą metę wszystkie szyldy reklamowe wymagają naprawy. Ale jeśli do produkcji wybierzesz mocne materiały, szyld reklamowy może służyć przez wiele lat. Ważna w tym procesie jest również współpraca specjalistów ds. produkcji reklamowej z klientem. Jesteśmy pewni, że specjaliści ds. produkcji zaproponują opcje, które spełnią Twoje oczekiwania, będą mocne i wysokiej jakości.